fbpx
0

Etsi tuotteita

Yleiset ehdot

Tervetuloa www.sukkasukka.fi. Tämän verkkokaupan omistaa ja sitä ylläpitää Ilomo Oy (Y-Tunnus: 3275578-2)

Näissä ehdoissa määritellään www.sukkasukka.fi:n käyttöä koskevat säännöt ja määräykset. Käyttämällä, selaamalla tai ostamalla tätä verkkosivustoa hyväksyt kaikki tämän sopimuksen ehdot. Älä jatka www.sukkasukka.fi -sivuston käyttöä, jos et hyväksy kaikkia tällä sivulla mainittuja ehtoja.

Ilomo Oy:n ostoehdot voivat muuttua, ne kannattaa aina lukea ennen tilaamista. Kaikkiin tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia ehtoja.

Asiakkaan on varmistettava, että kaikki antamansa tiedot, kuten laskutustiedot ja toimitustiedot, ovat oikein.

Verkkokauppaamme liittyvissä ongelmissa tai erimielisyyksissä ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@sukkasukka.fi.

Tilaukset

Tilaukset kerätään verkkokaupasta lisäämällä tuotteet ostoskoriin. Tilaus vahvistetaan käyttämällä verkkokaupan check-out-toimintoa tilauksen maksamiseen. Vahvistamalla tilauksen hyväksyt nämä ehdot, tuotteiden hinnat ja toimituskulut. Vahvistus lähetetään sähköpostitse, jos sähköpostiosoite on annettu tilausvahvistuksen yhteydessä. Sähköpostivahvistuksessa on lueteltu tilatut tuotteet ja hintaerittely.

Maksu ja hinnat

Kaikki hinnat ovat euroissa ja sisältävät Suomen lain mukaisen ALV:n.

Hinnat eivät sisällä tilauksen toimituskuluja. Toimituskulut ilmoitetaan erikseen ostoskorissa tai kassalla.

Kampanja-alennukset lasketaan normaaleista hinnoista, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai kampanjoihin.

Valitettavasti emme voi myöntää alennusta tuotteista verkkokaupan tilauksen tekemisen jälkeen.

Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus FI24865594) on www.sukkasukka.fi verkkokaupan maksunvälittäjä. Visma Payments Oy on Finanssivalvonnan valtuuttama maksunvälittäjä. Maksuprosessi suoritetaan Visma Payn verkkopalvelussa. Visma Pay tai Visma Payments Oy näkyy maksusi vastaanottajana pankkitililuettelossa ja laskussasi. Visma Paylla maksaminen on turvallista. Kaikki tiedot vaihdetaan suojattujen yhteyksien kautta.

Kauppa tapahtuu verkkoasiakkaan ja verkkokaupan välillä. Verkkokauppa vastaa kaikista kauppaan liittyvistä velvoitteista.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Paylla voit maksaa tilauksesi verkkopankkitilillä, lompakolla, maksukortilla (luotto/pankki), laskulla tai osamaksulla. Seuraavia maksutapoja tuetaan: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Jousto, Fellow Lasku, Fellow Yrityslasku, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -maksukortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi, jos olet sallinut verkkomaksut MobilePay-sovelluksen asetuksissa. Maksaminen MobilePaylla tapahtuu suoraan MobilePayhin liitetyltä maksukortilta. Jos maksun veloitus linkitetyltä kortilta epäonnistuu, MobilePayta ei voi käyttää verkkokaupassa.

Pivo: Pivon ehdot löytyvät täältä: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on suomalainen palvelu nopeaan ja turvalliseen ostosten tekemiseen. Jousto on taloutensa tasapainossa yksityishenkilöille. Joustolla saat 30 päivää maksuaikaa ilman korkoja tai kuluja. Saatuasi laskun voit päättää maksaa sen kerralla tai osissa. Voit maksaa ostoksemme jopa 36 osassa, alkaen 9,90 eur/kk. Jouston osamaksun kulut ovat 3,90 eur/kk ja korko 19,90 %. Joustolla voit maksaa 30-3000 euron ostokset. Luoton myöntää Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää osoitteesta www.jousto.com.

OP Lasku: Joustava laskun maksutapa. OP Lasku palvelee kaikkia suomalaisten pankkien asiakkaita. Soveltuu jopa 5000 € verkko-ostoksiin 45 päivän korottomalla maksuajalla. Osamaksuvaihtoehto lisää joustavuutta ostamiseen. Ostokset näkyvät yhdessä paikassa, joten voit helposti seurata niitä. Laskut lähetetään sinulle sähköpostitse. OP Laskua käyttääksesi sinun tulee olla vakavarainen ja yli 20-vuotias. Lisätietoa: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Ota yhteyttä Visma Payhin

Visma Payments Oy (y-tunnus FI24865594)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: +358 9 315 42 037 (arkisin 8-16)

Osoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta, Suomi

 
Toimitukset ja toimitukset

Toimitamme tilaukset 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Minimitilausmäärää ei ole. Toimitamme aina Suomesta. Toimitamme toistaiseksi vain Suomessa sijaitseviin osoitteisiin. Voit valita ostoksille haluamasi toimitustavan kassalla. Kaikki arkipäivisin tehdyt tilaukset postitetaan 24 tunnin sisällä.

Sesongin tai ruuhkan vuoksi toimitus saattaa viivästyä. Ilomo Oy ei vastaa toimitusten viivästyksistä tai muista viivästyksistä, jotka eivät johdu Ilomo Oy:stä.

Toimitustavat

  • Posti suoraan postilaatikkoon:

       -Paketti toimitetaan suoraan postilaatikkoosi.

  • Postin noutopiste (ilmainen yli 70€ ostoksille)

       -Voit tilata lähetyksen noudettavaksi useista lähelläsi olevista POSTI:n noutopisteistä tai pakettiautomaateista.

       -Voit seurata paketin etenemistä.

Asiakkaasta aiheutuneesta toimituksen epäonnistumisesta, kuten noutamatta jääneistä tilauksista ja postilaatikkotoimituksesta, jota ei voida toimittaa toimitusaikaa koskevien tietojen/asiakasviestinnän vuoksi, veloitetaan palautusmaksu 9,95 euroa.

Tilaukset, jotka palautetaan meille automaattisesti yllä mainitun toimitushäiriön vuoksi, eivät yleensä ole peruutusoikeuden alaisia.

Ilomo Oy ei vastaa, jos tilauksesi toimitetaan eri noutopisteeseen kuin mitä olet tilauksen yhteydessä valinnut. Usein suosituimmat pakettiautomaatit voivat olla täynnä, jolloin logistiikkayrityksellä on oikeus toimittaa tilaus lähimpään saatavilla olevaan noutopisteeseen.

Tilausten palautus ja vaihto

Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa tilaamansa tuotteet 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus alkaa, kun sinä tai valitsemasi kolmas osapuoli on vastaanottanut tilauksesi sisältämät tuotteet.

Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteita, ota meihin ensin yhteyttä saadaksesi ohjeet ennen peruutusajan umpeutumista. Liitä mukaan nimesi, yhteystietosi ja pankkitilinumerosi hyvityksen vastaanottamista varten.

Palautettavan tuotteen (tuotteiden) tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Kaikki tuotetiedot ja hoitotarrat jne. on oltava kiinnitettyinä tuotteeseen.

Mikäli vika on meidän tai jos tuotteessa on laatuvirhe, tuotteen palautus on maksutonta.

Hyvitysten käsittely voi kestää jopa 10 arkipäivää.

Tilattua tuotetta ei ole mahdollista vaihtaa verkkokaupassamme. Jos haluat vaihtaa kokoa tai haluat vaihtaa sen toiseen tuotteeseen, palauta tuote ja tee uusi tilaus.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukaista tuotteen palautusta, vaan se on ostajan sopimusrikkomus. Tällaisessa tapauksessa meillä on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kustannuksista. Tilauksista, joita ei ole noudettu Postilta säilytysajan kuluessa, veloitamme käsittelymaksun 6,00 euroa.

Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa, jos tilauksesi viivästyy. Jos tuotteesi viivästyvät, otamme sinuun yhteyttä ja ilmoitamme uuden toimitusajan.

Valituksia ja ongelmia

Reklamaatiooikeus koskee vain tuotevirheitä, emmekä ole vastuussa tuotteen normaalista kulutuksesta.

Valitus tulee tehdä kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun olet huomannut tai sinun olisi pitänyt huomata virhe. Kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta tehty reklamaatio katsotaan aina lähetetyksi ajallaan.

Ilmoita meille viipymättä – vähintään 14 päivän sisällä, jos tuote on kadonnut tai vaurioitunut toimituksessa. Logistiikkayritykselle tulee myös ilmoittaa kuljetuksessa vaurioituneista tuotteista.

Ilomo Oy on sitoutunut kokeilemaan kaikkia mahdollisia laillisia keinoja ratkaista asiakkaansa ongelma ja valitukset.

Ilomo Oy noudattaa kuluttajaviranomaisten tai muiden riidanratkaisuelinten suosituksia/päätöksiä.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei voida ratkaista osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan linkin kautta: www.kuluttajariita.fi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi kuluttajan tulee ottaa yhteyttä maistraatin kuluttajaneuvontaan: www.kuluttajaneuvonta.fi.

Asiakastiedot

Asiakas on velvollinen antamaan tilausta tehdessään www.sukkasukka.fi -sivustossa täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään etu- ja sukunimen, postiosoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.

Tekemällä tilauksen hyväksyt, että tallennamme ja käytämme tietojasi täydentääksemme ja toimittaaksemme tilauksesi sekä tarjotaksemme sinulle odotuksiasi vastaavan palvelun ja ostokokemuksen. Ilomo Oy:llä on oikeus käsitellä ja luovuttaa asiakasrekisterissä olevia tietoja perusteltua käyttöä varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti.

Lisätietoja henkilötietojesi käsittelystä on tietosuojaselosteessamme.

Oikeus peruuttaa kauppa

Ilomo Oy varaa oikeuden lopettaa kaupan milloin tahansa ennen toimitusta tilauksesta, jossa on virheellinen määrä tai hintavirhe, esim. tuotteen hinta poikkeaa todellisesta myyntihinnasta tai siinä ei ole hintaa ollenkaan.

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus ennen tilauksen lähettämistä. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@sukkasukka.fi.

Back to Top
Tuote on lisätty ostoskoriin
Verified by MonsterInsights